maandag 10 december 2012

Pinterest

Of het een hype is of een blijvertje, bij het lezen van de informatie van Pinterest kreeg ik de kriebels.
Ik bedoel leuke kriebels.
Dit vind ik een heel mooie en bruikbare tool.
De handling lijkt op Scoop.it (ook populair bij mij), maar dit vind ik visueel nog aantrekkelijker.
En wat een mogelijkheden voor de bieb! Boeken, muziek, workshops, het gebouw zelf, hobby's/verzamelingen van klanten.
Te gek en op een heel gemakkelijke, snelle manier te verwezenlijken.
In tegenstelling tot mijn eerdere voorzichtigheid met screencast ben ik hiermee aan de slag gegaan.

Ik heb een aantal 'borden' aangemaakt; dat is in no-time gebeurd.
Het 'boekenbord' is een link naar de catalogus van bibliotheek Kennemerwaard (let wel op dat je niet bent ingelogd).
Grappig eigenlijk, zo simpel dit, maar kom maar op het idee.

1 opmerking:

  1. Enthousiast stuk, ik krijg de kriebels om achter mijn iPadje te kruipen en aan de gang te gaan, maar dat moet even tot vanavond wachten...

    BeantwoordenVerwijderen