donderdag 24 januari 2013

Lokaal Sociaal

Het eerste waaraan ik denk bij het lezen van de informatie is : overload. Oftewel publiek opzadelen met een veelheid aan informatie waar ze niet op zitten te wachten. Negatief? Nogal.
Ik moet het onderscheiden: ík zit niet te wachten op allerlei (goedbedoelde) digitale informatie. Maar ik werk bij een bedrijf waarbij het verstrekken van informatie op allerlei gebieden heel belangrijk, wat zeg ik, noodzakelijk is. Het is mijn vak. Dus waarom zou ik mijn vak op digitaal gebied verloochenen? Dat kan niet.

Ik heb me aangemeld bij het twitterteam van Kennemerwaard. Misschien kan ik met mijn (beknopte) informatie een paar mensen bereiken die in deze info geïnteresseerd zijn. En misschien kan Google-alert mij helpen leuke activiteiten te tweeten uit naam van de bibliotheek. Het is een begin en het proberen waard, al is het maar op betrekkelijk kleine schaal.




1 opmerking: